- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Diverta a investit 2 mil. euro in cel mai nou magazin al sau

28 Aug, 11:28 • emanuel.ceciu
Retailerul Diverta a investit 2 milioane de euro in cel mai nou si mai mare magazin al sau amplasat pe bulevardul Magheru din Bucuresti, urmand ca acesta sa realizeze afaceri de 7 mil. euro pe an, incepand cu 2009, a declarat Dan Rosu, CEO Diverta.
Diverta a investit 2 mil. euro in cel mai nou magazin al sau

„Acesta va deveni cel mai important magazin al retelei, care va avea peste 500.000 de persoane in fiecare an, incepand cu 2009”, a mai spus Rosu.

In perioada 2008-2011, Diverta isi va dubla suprafata de vanzare care va ajunge la peste 45.000 de metri patrati, vizand orasele cu peste 70.000 de locuitori.

„Orasele mai mici intentionam sa le abordam lansand franciza Diverta, care poate fi multiplicata in orice zona a tarii”, a precizat Rosu, adaugand ca treptat, in urmatorii 2-3 ani, reteaua Diverta isi va schimba logo-ul (operatiune lansata odata cu acest nou magazin – n.r.), urmand ca din 2010 fiecare magazin sa adopte un logo si concept unitar.

Noul concept Diverta, care s-a lansat odata cu deschiderea noului magazin din Magheru, isi extinde gama de produse IT&C, papetarie si carte, adaugand produse de design interior, bijuterii, ciocolata, condimente si accesorii gastronomice.

Compania va mai deschide 6 magazine anul acesta, in care va investi circa 6 mil. euro. In paralel, in 2008, vor fi modernizate si extinse patru magazine deja existente, printre care si cel din Plaza Mall din Bucuresti.

In urmatorii 2-3 ani retailerul va investi 7-8 mil. euro in extinderi de magazine, gama de produse si schimbare de logo. Intentia reprezentantilor companiei este ca in fiecare magazin Diverta sa existe cate o cafenea.

„Vom schimba de asemenea si aranjarea produselor in magazine, influentat fiind de alti retaileri mari din vestul Europei. Astfel, nu vor mai exista trei sectoare total separate – carte, papetarie si IT&C, ci le vom intercala. De exemplu, cartile de colorat nu au ce cauta intre carti de business si carti despre sex. Ele vor intra acum impreuna cu jucariile”, a declarat Octavian Radu, general manager grup RTC, detinator a Diverta.

Una din variantele de extindere a lantului de magazine va fi francizarea, fiind vizata deschiderea a circa 200 de francize. Taxa de intrare in retea nu va fi mare, insa cei care vor deschide francizele vor suporta costurile de amenajare, conform Diverta.

Luna viitoare, Diverta va deschide primul magazin din afara Romaniei in Chisinau, acesta urmad sa aiba 700 mp.

„Moldova, din punctul meu de vedere, este tot Romania. Avem aceeasi limba, acelasi trecut, aceeasi cultura. Diverta din Chisinau se va deschide peste o luna si va avea aproximativ aceleasi produse ca si cele din Romania”, a declarat Radu.

Tot intr-o luna, Diverta va deschide un magazin reseller Apple sub un brand propriu inca nestabilit, in Plaza Romania din Drumul Taberei. Magazinul va contine toata gama de produse Apple.

DailyBusiness.ro anuntase acest lucru in premiera intr-un interviu sustinut cu Dan Rosu la jumatatea lunii aprilie.