„Valoarea fiscala a facturii electronice este o functionalitate importanta pentru clientii persoane juridice, care ii ajuta sa economiseasca timp si sa-si gestioneze mai usor platile, in fiecare luna”, a declarat Liliana Solomon, chief executive officer la Vodafone Romania.
Ea a precizat ca pana in prezent, peste 200.000 de clienti au ales factura electronica, contribuind astfel in fiecare luna, la economisirea a 3 tone de hartie si la salvarea a 72 de copaci maturi.
Vodafone ofera clientilor sai posibilitatea de a accesa factura in format electronic, in locul facturii tiparite trimise prin posta, din septembrie 2008.
Clientii Vodafone pot accesa factura electronica direct in contul MyVodafone, de pe site-ul companiei, sau pot opta sa o primeasca pe email.
Vodafone Romania, divizie a Vodafone Group Plc., avea 9,663 milioane clienti, la sfarsitul anului 2009. In prezent, Vodafone are divizii in 31 de tari pe 5 continente si aproximativ 40 de retele partenere in intreaga lume.