Dupa ce, in primele luni ale anului, Grupul Flamingo International a inregistrat o crestere accelerata a numarului de unitati LCD vandute, retailerul a mentinut un trend ascendent pe acest segment, raportand, in a doua parte a lunii august, o crestere de peste 400%, au spus oficiali ai companiei..
Cresterea a fost stimulata de scaderea preturilor de la inceputul anului 2007, in special la produsele importate din statele Uniunii Europene, pentru care au fost eliminate taxele vamale, dar si pentru cele importate din tarile din Asia, pentru care taxele vamale au scazut, in medie, cu aproximativ 20%.
„Aparitia pe piata a unor modele mai noi si mai performante, precum si scaderea preturilor, reprezinta doua dintre cauzele cresterii vanzarilor pentru televizoarele LCD. Totdata, aceasta crestere se datoreaza si schimbarii comportamentului consumatorilor din Romania si orientarii acestora catre produse menite sa imbunatateasca permanent calitatea vietii”, declara Jiri Rizek, director executiv al Flamingo International.
Reprezentantii Grupului Flamingo International estimeaza ca pana la finalul acestui an, se va mentine ritmul accelerat de crestere a vanzarilor de televizoare LCD, care vor ajunge la o valoare de cel putin 3-4 ori mai mare, comparativ cu cea inregistrata in anul 2006.
Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice.
Din iunie 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti, devenind astfel prima si singura companie din industrie prezenta pe piata de capital.