Ultimul trimestru al anului va contribui cu 50% din valoarea de 15 mil. euro, conform estimarilor retailerului.
Pentru anul acesta, Flamingo si-a propus o crestere de 50% a vanzarilor de console, vizand o cota de piata de 35 – 40% pe acest segment.
Flamingo va lansa miercuri cea mai noua versiune a consolei de jocuri PlayStation 3, cu hard-disk de 80GB. Retailerul se asteapta ca vanzarile realizate pentru noua consola sa contribuie cu 30% la valoarea totala a vanzarilor de console din magazinele proprii in ultimul trimestru al anului 2008.
Potrivit reprezentantilor companiei, cele mai multe vanzari in primul semestru al anului pe segmentul de console au fost generate de PlayStation Portable, urmate de PlayStation 3 si Play Station 2.
„Cresterea vanzarilor de console din prima jumatate a anului acesta este rezultatul firesc al evolutiei pozitive inregistrata pe piata de gaming din Romania. Chiar daca suntem in urma altor piete europene, vanzarile realizate pana in prezent ne ofera o perspectiva optimista privind dezvoltarea acestui segment de produse in Romania, si avem certitudinea ca in urmatorii ani vom reusi sa atingem un ritm similar de crestere celui inregistrat la nivel european”, declara Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
In ceea ce priveste segmentul de jocuri, reprezentantii companiei au apreciat ca in prima jumatate a anului acesta s-a mentinut un ritm de crestere similar celui inregistrat anul trecut, cele mai solicitate jocuri de catre gamerii din Romania fiind God of War 1 si God of War 2 pentru PS2, Tekken Dark Resurrection pentru PSP si Gran Turismo 5 Prologue si GTA IV pentru PS3.
Anul trecut, Flamingo International a vandut 2.000 de console Sony PlayStation 3, 3.500 de console PlayStation Portable, 10.000 console PlayStation 2 si aproximativ 400 de unitati Nintendo Wii.
Principalii concurenti ai Flamingo International sunt Altex, K Tech Electronics sau eMag.ro