Compania a inregistrat o pierdere de 4,8 milioane euro in primele sase luni ale anului, bugetandu-si pana la finele anului un rezultat negativ de 5,2 mil. euro.
Grupul Flamingo International include o retea de 138 magazine, cu o suprafata totala de 45.200 metri patrat, avand 925 de angajati. La nivel national, grupul detine 11 magazine Flanco World, cu o suprafata medie de peste 1.000 de metri patrati fiecare, 48 de magazine Flamingo, cu o suprafata medie de 150 metri patrati si 78 magazine Flanco, cu suprafete cuprinse intre 250 si 300 metri patrati fiecare.
„Anul acesta vrem sa ne concentram pe consolidarea afacerii per ansamblu si vom renunta la unele business-uri care pentru companie au devenit momentan afaceri satelit”, a declarat vicepresedintele grupului Flamingo International, Dragos Simion. „Am renuntat deja la business-urile din Serbia si Bulgaria, dar am pastrat filiala de distributie din Olanda. Dezvoltarea retelei Flanco World este afacerea esentiala a companiei. Magazinele acestui brand vor inlocui treptat magazinele mici Flamingo Computers si Flanco, daca acestea nu vor aduce profit”, a mai spus Dragos Simion.
Ultimul magazin Flanco World a fost inaugurat joi la Turda.
Referitor la evolutia pietei de IT&C si electronice, vicepresedintele grupului Flamingo International a adaugat ca procentul de crestere estimat pentru intregul an este de aproximativ 15% fata de 2006, piata urmand sa atinga o valoare de aproximativ 1 mld. de euro.
Grupul Flamingo International va incepe, in a doua parte a anului, o promovare mult mai agresiva a produselor sale, estimand ca va dubla in semestrul al doilea bugetul de marketing, comparativ cu primele sase luni ale anului. De asemenea, compania a anuntat ca inca nu a inceput programul de rascumparare a celor aproximativ 7 milioane de actiuni ce reprezinta 1% din capitalul social al firmei.