„Vanzarile inregistrate anul acesta in perioada dinaintea Pastelui au fost mai mici cu aproximativ 20%, comparativ cu anul 2009, apetitul pentru consum generat de aceasta sarbatoare fiind mult diluat in 2010. Cele mai mari cresteri le-au inregistrat electrocasnicele mari si electronicele”, a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.
Cresteri semnificative ale vanzarilor fata de inceputul anului s-au inregistrat si in ceea ce priveste electrocasnicele mici: cuptoare cu microunde, aspiratoare si aragazuri.
Evolutia vanzarilor pe segmentul IT a inregistrat o stagnare, in principal datorita nivelului crescut al vanzarilor in primele luni ale anului.
In reteaua Flanco, clientii au cheltuit in medie 400 lei pe achizitie anul acesta, in perioada Pastelui, in crestere cu aproximativ 25% fata de saptamanile anterioare si similar cu nivelul inregistrat anul trecut, conform companiei.
Magazinul care a raportat cele mai bune rezultate in perioada Pastelui a fost Flanco Sun Plaza, unitate deschisa la sfarsitul lunii februarie in centrul comercial Sun Plaza. De altfel, magazinele situate in centrele comerciale au inregistrat cele mai bune cifre de vanzari la nivelul intregii retele.
Precizare Compania informase initial ca scaderea de 20% Paste 2010 vs. Paste 2009 apartine lantului de magazine Flanco, si nu pietei. Reprezentantii Flanco au revenit ulterior si au facut aceasta precizare. Stirea prezinta informatiile actualizate