Este cea mai mare suma investita vreodata de HP pentru promovarea acestei linii de business.
Compania urmareste sa-si mareasca avansul fata de rivalii de pe aceasta piata, intentionand sa lanseze produse mai ieftine si mai rapide, atat pentru segmentul consumer cat si pentru business. Pe langa partea de productie si vanzari hardware, HP urmareste de asemenea sa devina un important operator de servicii de printing pe web.
In al treilea trimestru fiscal, incheiat la 16 august, compania a anuntat ca segmentul imprimantelor a generat venituri de 6,8 mld.$, ceea ce reprezinta 27% din totalul afacerilor companiei.
Cresterea de 8% pe acest segment, comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent, nu a multumit pe oficialii Hewlett-Packard, deoarece procentul reprezinta cea mai mica crestere dintre toate segmentele de business ale companiei.
„Incercam prin aceasta campanie sa acceleram cresterea afacerilor cu imprimante ale companiei, totodata marindu-ne cota de piata mondiala ca numar de pagini copiate”, a spus Vyomesh Joshi, vice-presedinte al diviziei.
Numarul de pagini trase la imprimanta vor atinge in 2010 aproximativ 53.000 de miliarde. Joshi a precizat ca in momentul de fata, HP detine o cota de piata globala de aproximativ 2% din numarul de pagini trase la imprimante.
HP va avea ca parteneri in aceasta campanie pe cantareata pop Gwen Stefani, pentru segmentul consumer si pe designerul Paula Scher care va promova imprimantele in atentia segmentului de business.