„Tendinta consumatorilor este sa se orienteze catre PC-urile portabile, mai ales datorita nevoii de mobilitate, insa PC-urile traditionale sunt un segment bine definit si stabil pentru clientii corporate”, a declarat Radu Enache, director general al HP Romania.
„Vorbim, asadar, de public diferit si de abordari diferite in vanzari, astfel ca nu poate fi vorba de o scadere dramatica a unui tip de computere personale in favoarea celuilalt. Cele doua segmente evolueaza diferit si oarecum independent unul de altul”, a continuat Enache.
La nivelul persoanelor fizice, acestia prefera din ce in ce mai mult gadget-urile personalizate – „consumatorul modern isi doreste(pentru laptop – n.r.) un aspect deosebit, un gadget personalizat care sa tinda si spre un produs de lifestyle, dar care are in spate tehnologie de ultima generatie”.
Atat pe segmentul de desktop-uri cat si pe laptop-uri, HP Romania, filiala locala a celui mai mare producator de computere din lume, concureaza cu Dell, Acer, Apple sau Fujitsu-Siemens.