„Politica de consolidare a grupului K Tech – Ultra PRO si strategia de extindere a retelei de magazine Ultra PRO Computers se regasesc si in evolutia pozitiva a cifrei de afaceri. In plus, dinamica pietei din acest an este un alt indicator important, iar rezultatele financiare ale grupului K Tech – Ultra PRO le confirma”, a declarat Catalin Butolo, director de marketing al grupului K Tech – Ultra PRO.
In primul trimestru al anului 2007, grupul K Tech – Ultra PRO a obtinut un procent de 12,1% din piata desktop PC (conform datelor IDC), ca numar total de unitati asamblate si vandute sub brandul propriu Ultra. Pe primul semestru al anului 2007, grupul K Tech – Ultra PRO si-a mentinut ritmul de crestere obtinand o cota de piata de 11,1%.
„Un alt factor important ce va influenta semnificativ cota de piata este implicarea grupului K Tech – Ultra PRO in programul guvernamental Euro 200. Prin prisma rezultatelor obtinute, estimam pentru finalul acestui an, o crestere importanta a cotei de piata, ceea ce va confirma pozitia de lider a grupului K Tech – Ultra PRO pe piata IT&C”, a adaugat Catalin Butolo.
Conform ultimului studiu destinat exclusiv pietei de retail, brandul Ultra detine o cota de piata de 12% in topul vendorilor, branduri consacrate atat la nivelul pietei IT romanesti, cat si la nivelul pietei IT internationale, au spus oficialii companiei.
Pentru acest an, grupul K Tech – Ultra PRO si-a propus o crestere a cifrei de afaceri cu aproximativ 20%, in conditiile in care estimeaza o crestere a pietei IT cu un procent cuprins intre 10% si 15%.
Pentru piata de PC-uri oficialii K Tech – Ultra PRO estimeaza o crestere de peste 20%, din punct de vedere al numarului de unitati vandute. Spre deosebire de spatiul european, unde serviciile IT detin cea mai mare pondere, in Romania piata de PC-uri detine cel mai mai mare procent. Estimam insa, ca in urmatorii patru ani si piata de servicii va cunoaste o crestere accentuata.
K Tech – Ultra PRO va investi aproximativ 550.000 $ pana la finele anului pentru a deschide un numar de patru noi magazine.
Componenta de vanzari online a companiei, upshop.ro va detine atunci un procent de 5% din cifra de afaceri a grupului, au specificat oficialii companiei.