In prezent, la aproape un an de la intrarea pe piata, Say opereaza in 37 de orase, magazinele sale fiind localizate in principal in cadrul centrelor comerciale, galerii comerciale si mall-uri.
„Speram sa incheiem anul acesta cu 100 de magazine Say in principalele orase ale tarii, iar anul viitor vom continua extinderea retelei. Vizam in special orasele cu peste 50.000 locuitori, prioritara fiind acoperirea tuturor localitatilor resedinta de judet”, a declarat Mihai Motora, general manager MCS Communication, companie care detine magazinele Say.
Lantul Say s-a dezvoltat atat organic, prin deschiderea de noi magazine, cat si prin preluarea locatiilor a 46 de magazine Turbo si a 6 magazine Future Shop, dintre care 36 au trecut anul acesta printr-un proces de rebrandare si se numesc in prezent Say.
In luna octombie, expansiunea retelei va continua in orasele Slobozia si Petrosani, unde se vor deschide primele magazine Say, dar si in orase in care retailerul este prezent deja, precum Suceava, Bacau, Oradea, Pitesti, Deva si Bucuresti. Investitia in deschiderea unui magazin Say variaza in medie intre 50.000 – 60.000 euro.
Principalii concurenti ai Say sunt Germanos, Internity si GlobalNet.