- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Lenovo a devenit al doilea furnizor de PC-uri din regiunea EMEA

22 Jan, 11:32 • adrian.mihaltianu
Lenovo ocupa a doua pozitie pe piata PC-urilor in regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa), cu o cota de piata de 11,1%, conform ultimele rezultate preliminare publicate de IDC pentru trimestrul 4 al anului 2012.
Lenovo a devenit al doilea furnizor de PC-uri din regiunea EMEA

Aceasta pozitionare
este sustinuta de cresterea si succesul repurtat de companie in
Rusia, Germania, Danemarca si Liban, unde Lenovo este acum pe primul
loc, se arata in comunicatul producatotului.

Cand
s-a alaturat companiei in aprilie 2012, presedintele pentru zona
EMEA, Gianfranco Lanci, si-a exprimat deschis ambitia si planurile ca
Lenovo sa devina unul din primii trei jucatori din regiune pana in
2013. La acea data Lenovo era al cincilea jucator din regiune.
Lenovo continua sa creasca intr-un ritm mai rapid decat cel al
industriei, cu o apreciere a business-ului de 41,7% in 2012, pe o
piata care a scazut cu 1,6%.

In aprilie 2012
ne-am stabilit un obiectiv foarte clar: sa devenim al treilea vendor
de PC-uri in EMEA si sa castigam peste 10% cota de piata pana in
2013. Am atins acest obiectiv cu mult inainte de termenul stabilit. I
urmatorul an Lenovo va aduce pe piata produse si mai inovatoare; va
domina zona de retail si mai mult decat pana acum
;
isi va urmari strategia centrata pe conceptul PC+. Vom crea produse
care au functionalitatea si optiunile dorite de consumatori –
precum Yoga, un laptop care se transforrma intr-o tableta, sau noul
Horizon Table PC de 27 de inci, prezentat la CES”, a declarat
Gianfranco Lanci.

Obiectivele Lenovo
includ si telefoanele inteligente. In ultimul an telefoanele Lenovo
au fost lansate in Rusia, cu intentia clara de a aduce compania in
clasamentul primilor cinci jucatori in urmatorii trei ani.

Lenovo este o
companie de tehnologie personala cu o valoare de piata de 30 miliarde
dolari si cel
de-al doilea furnizor
de computere personale din lume, care
deserveste clienti in peste 160 de tari.