Anul trecut LG Electronics Romania a inregistrat o cifra de afaceri de 75 mil. euro, inregistrand o cota de piata de 16% la monitoare si de peste 50% la echipamente optice.
„Cresterea pe segmentul de monitoare LCD, inregistrata in prima jumatate a anului acesta, fata de perioada similara a anului trecut este de peste 200%”, a declarat Han Khyu, presedintele LG Electronics Romania.
Oficialii LG au adaugat ca in octombrie anul acesta vor introduce noi modele cu o rata de contrast de 5000:1, fata de 2000:1 sau 3000:1 in prezent, de asemenea urmand sa largeasca gama de monitoare wide (late – n.r.) si a unor noi modele de unitati de stocare, ca urmare a implementarii unei strategii de intarire a pozitiei brandului pe piata romaneasca.
„Preturile la monitoarele LCD sunt in crestere din iunie, avand o rata de crestere de 2-3% pe luna”, a declarat, pentru DailyBusiness, Laura Samson, directorul de vanzari IT al LG Electronics.
„Cresterea este determinata atat de cresterea costurilor de productie cat si de cererea foarte mare, care a depasit oferta”, a adaugat Laura Samson.
LG Electronics se afla pe piata din Romania din 2004, desi produsele companiei au ajuns pe piata romaneasca, prin intermediul distribuitorilor, din 1990.