„Competitia s-a intensificat ca urmare a maturizarii segmentului de televizoare cu ecran plat”, a afirmat Simon Kang, presedinte si CEO al Companiei Digital Display a LG Electronics, in cadrul conferintei de presa de la IFA, Germania. „Cu toate acestea, credem ca activitatile de marketing adaptate pentru fiecare piata ne vor sustine produsele care imbina design-ul cu tehnologia, asigurandu-ne diferentierea fata de competitori”, a continuat acesta.
Abordarea strategica pentru realizarea obiectivului de crestere a vanzarilor de display-uri la 20 de miliarde USD pana in 2010 cuprinde patru etape – sustinerea imaginii de brand premium, cresterea profiturilor aferente capitalului investit, mentinerea leadership-ului de produs si extinderea portofoliului de business.
Compania urmareste sa investeasca 500 milioane $ in marketing pana in 2010, printr-o abordare segmentata, regionala. Cea mai mare parte din aceste investitii vor fi alocate pe sase regiuni – America de Nord, America Centrala si de Sud, Europa, China, Orientul Mijlociu si Africa, precum si tarile CIS. LG urmareste consolidarea parteneriatelor cu distribuitorii, precum si centralizarea activitatilor de marketing de brand in tari dezvoltate precum America de Nord si Europa.
LG va spori cresterea ratei profitului in capitalul investit prin activitati de externalizare, tehnologii de productie noi si printr-un sistem avansat de management al liniei de productie. Pentru aceasta, LG va aloca propriile capacitati si resurse umane in zone cu o valoare adaugata mai mare, folosind strategii de externalizare care sa asigure un avantaj competitiv in ceea ce priveste costurile, au transmis luni oficialii companiei.
Compania va investi 1 miliard $ in dezvoltare si cercetare pana in 2010. LG isi va diversifica gama de produse pornind de la preferintele consumatorilor si va consolida reteaua de R&D prin realizarea unor parteneriate cu branduri inrudite cum sunt LG Dispaly, LG Innotek si LG Digital TV Lab.
Divizia de televizoare LCD a inregistrat o crestere de 100% a volumului de vanzari comparativ cu prima jumatate a anului 2007. In plus, segmentul de televizoare LG cu plasma a inregistrat o crestere de 45% fata de aceeasi perioada in 2007.
Resurse suplimentare – LG Romania tinteste afaceri de 140 mil. euro in 2008