Vanzarile companiei s-au dublat, pana la 340.4 mld. yeni (2.03 mld. euro). Profitul operational al Nintendo, care este implicat intr-o lupta acerba pe piata consolelor video, evaluata la 22 mld. euro , cu grupurile Sony Corp. si Microsoft Corp., s-a ridicat la 90,63 mld. yeni (559 mil. euro) in perioada aprilie-iunie, cu mult peste rezultatul obtinut in aceeasi perioada a anului trecut, de 28,8 mld. yeni (172 mil. euro).
Strategia Nintendo, de a extinde popularitatea consolei sale dincolo de segmentul clasic al gamerilor inraiti, pentru a atrage si femeile sau persoanele in varsta prin oferirea de jocuri inovative si usoare, s-a dovedit castigatoare, vanzarile celor doua console produse de grupul nipon, DS si Wii, intrecand cu mult vanzarile rivalilor.
Oficialii Nintendo au spus ca au reusit sa vanda 3,43 milioane de console la nivel global numai in acest trimestru. De la lansare, compania a comercializat 9,27 milioane de unitati.
Pentru anul fiscal care se va incheia in martie 2008, compania cu sediul la Kyoto si-a majorat cu 37% estimarea de profit operational, pana la 370 mld. yeni (2,21 mld. euro), peste media unui grup de analisti care au mizat pe un rezultat de 304,6 mld. yeni (1,82 mld. euro).
Actiunile Nintendo, grup cunoscut in special pentru jocurile Mario, Zelda si Donkey Kong, s-au apreciat cu 32% in primul trimestru al anului fiscal curent.