„De ceva timp auzim vorbindu-se de terminale mobile ce targeteaza atat utilizatorii persoane fizice, cat si companiile. iPhone a fost primul care a reusit cu succes sa atraga ambele piete, software-ul 3.0 urmand sa accelereze acest trend”, a spus Krishnapillai.
Acesta a subliniat ca unul dintre cele mai importante adaugiri pentru clientii business va fi capacitatea iPhone-ului de a trimite alerte consumatorilor chiar si cand aplicatiile nu ruleaza. Astfel, aplicatiile vor fi interconectate permanent la serverele Apple, acestea din urma trimitand alerte catre utilizatorii finali. Acest lucru, sustine Krishnapillai, este crucial pentru serviciile de e-mailing sau pentru programe de management cu clientii.
„Sistemul de ‘push-notification’ va fi extrem de folositor pentru aplicatiile de business unde informatia afisata in timp real este cruciala”, a spus Krishnapillai.
Noul software va aborda de asemenea si alte nemultumiri ale utilizatorilor de business, urmand sa introduca sistem de MMS, stereo Bluetooth sau posibilitate de cut-paste. Aceste adaugiri vor apropia si mai mult sistemul de operare Apple de cele ale rivalilor de la Nokia Symbian, Windows Mobile sau Android.
Magazinul de aplicatii AppStore a atras peste 1 miliard de download-uri, analistii fiind de parere ca odata cu lansarea noului software 3.0 rata download-ului de pe magazinul virtual de aplicatii urmeaza sa creasca considerabil.