- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Orange incurajeaza clientii sa renunte la facturile pe hartie prin bonusuri

09 Sep, 18:09 • mihaela.tudorancea
Orange Romania, cel mai operator de telefonie mobila din Romania, ofera bonusuri de 50 de minute sau 5,5 euro credit pentru toti clientii care opteaza pentru pastrarea facturii in format electronic pe toata perioada de abonament, informeazasite-ul companiei, incepand cu data de 4 septembrie.
Orange incurajeaza clientii sa renunte la facturile pe hartie prin bonusuri

La emiterea facturii, clientul primeste un sms sau un e-mail cu datele acesteia, pentru activare fiind necesara apelarea gratuita la numarul 411. Cei 5,5 euro credit se acorda doar pentru abonamentele cu credit inclus, minutele si creditul bonus fiind valabile o luna intreaga de facturare.

Pentru a reveni la factura tiparita, utilizatorii Orange pot intra pe contul de pe site-ul companiei, unde vor bifa optiunea „pe hartie” din meniul informatii cont, sunand la 411, sau apeland *100#.

„Odata ce ai beneficiat de bonusul pentru factura electronica, poti alege sa revii la factura tiparita platind 5,95 euro, TVA inclus”, se specifica pe site-ul Orange.

Reprezentantii Orange nu au precizat pana la publicarea articolului reducerile de costuri pe care le vizeaza in urma acestei miscari.

Orange Romania isi tipareste facturile intern, activitatea fiind efectuata preponderend cu resurse externe puse la dispozitia companiei in baza unui contract de prestari servicii, doar 2 angajati Orange fiind implicati in acest proces cu rol de supervizare si control.

„Decizia de a tipari facturile in regim intern a fost luata la infiintarea companiei Mobilrom, cand nu existau furnizori locali care sa poata oferi garantiile externalizarii in conditii de deplina siguranta a unei activitati critice. Ulterior, eficienta cu care s-a desfasurat acest proces a facut ca externalizarea sa nu devina o solutie imediata de reducere a cheltuielilor in conditiile asumarii unor riscuri”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Ionut Scarlat, IT operations manager al Orange.

Printre avantajele producerii facturilor in regim intern, reprezentantul Orange mentioneaza pastrarea unui grad ridicat de control asupra procesului, flexibilitatea crescuta la cerintele business-ului si timpul scurt de implementare a acestora.

„Pe de alta parte, externalizarea acestor servicii poate fi o solutie de reducere a cheltuielilor pe termen lung si mediu, datorita dezvoltarii acestei piete de servicii cat si a investitiilor facute de diversi furnizori in echipamente de mare capacitate si productivitate”, a precizat Ionut Scarlat.

Orange Romania si-a anuntat la sfarsitul lunii iulie rezultatele financiare, raportand o scadere de 15,4% a veniturilor in primul semestru al acestui an.

Principalii concurenti ai Orange Romania sunt Vodafone Romania, Cosmote Romania, care a anuntat luna trecuta preluarea operatorului Zapp si RCS&RDS, primul operator four-play din tara.

A mai scris pe acest subiect si Cyberculture.