„Orange este in continuare lider detasat din punctul de vedere al numarului de clienti si al veniturilor, un fapt cu atat mai imbucurator in contextul maturizarii pietei de telecomunicatii si intensificarii competitiei. Suntem multumiti de rezultatele obtinute ce reconfirma strategia companiei”, a declarat Richard Moat, director executiv al Orange Romania.
La finele primului trimestru, compania avea 10,009 mil. clienti. Astfel, in trimestrul doi, compania a atras circa 78.000 de clienti. Veniturile Orange Romania pe primul trimestru al anului au fost de 307 mil. euro.
Veniturile Orange Romania au crescut in primul semestru cu 8,7% fata de aceeasi perioada a anului precedent, pana la 628 mil. euro.
Conform rezultatelor financiare pe trimestrul doi, venitul mediu anual pe utilizator a fost de 124 euro. In trimestrul intai, operatorul telecom anunta un venit mediu anual pe utilizator mai mare, de 126,7 euro.
La jumatatea anului, Orange inregistra 1,129 mil. clienti broadband, o majorare cu 135% fata de acelasi moment al anului trecut. „Cresterea puternica a numarului de clienti broadband se datoreaza extinderii retelei de date mobile Orange in peste 400 de localitati, inclusiv in zona rurala, ofertei complete de date mobile cu laptopuri si ofertei convergente de telefonie fixa si internet Home & Office Pack”, a transmis joi operatorul telecom.
Grupul France Telecom, din care face parte Orange Romania, a inregistrat in prima jumatate a anului o crestere a veniturilor cu 3,9% pe baza comparativa pana la 26,3 mld. euro si imbunatatirea profitabilitatii operationale. France Telecom a anuntat o crestere cu 12% a fluxului de numerar generat de activitatile operationale si investitii, pana la 3,645 mld. euro.
Investiile in tarile cu potential important de crestere s-au majorat cu 3,8% si au reprezentat 21% din investitiile grupului in prima jumatate a anului 2008. Cresterea se refera in principal la operatiunile din Romania, Madagascar, Republica Dominicana si Republica Moldova.