Astfel, intre 15 iulie si 15 august, cu cat temperatura este mai ridicata, cu atat reducerea este mai mare. De exemplu, daca temperatura este de 30 C, clientii Orange pot cumpara orice produs din magazinul online cu 5% reducere, la 35 grade C cu 10% reducere, iar la 40 grade C, cu 15% reducere.
Reducerile se aplica in functie de temperatura exterioara, masurata de Administratia Nationala de Meteorologie in centrul Bucurestiului si actualizata din ora in ora pe www.orange.ro. Utilizatorii vor putea descarca de pe site si o aplicatie pentru desktop care ii va tine la curent cu evolutia temperaturii, implicit a reducerilor.
Reducerile se raporteaza la temperaturile din centrul Bucurestiului, inclusiv pentru clientii din alte zone ale tarii. Reducerile sunt actualizate din ora in ora, in functie de temperatura.
„Prin aceasta campanie urmarim sa modifcam curba uzuala a sezonalitatii care, de regula, imprima o reducere a traficului si a vanzarilor in perioada concediilor de vara. Estimam astfel o dublare a vanzarilor online pe parcursul lunii in care se desfasoara promotia. Credem ca abordarea este inedita, deoarece clientii isi vor dori sa fie cat mai cald afara pentru a beneficia de o reducere de pret cat mai mare”, declara Robert Anghel, online marketing manager la Orange Romania.
Reducerile sunt disponibile pentru telefoane mobile, accesorii, laptop-uri sau pachete PrePay si produse promotionale.
Orange este lider de piata in Romania cu 10,11 mil. clienti si este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 183,5 de milioane de clienti pe cinci continente.
Principalii concurenti ai Orange Romania sunt Vodafone Romania, Cosmote, sau RCS&RDS si Romtelecom.