Twister a generat constant in prima jumatate a acestui an, 15% din veniturile Tornado, pentru anul 2007, tinta de vanzari a retelei Twister fiind de 26 mil. $.
Pana la sfarsitul anului 2008, lantul de magazine Twister isi propune sa-si extinda reteaua pana la 100 de unitati. Investitia medie pentru deschiderea unui magazin este de 10.000 de euro. Locatiile vizate sunt cele stradale sau in centrele comerciale din orasele cu peste 75 000 de locuitori.
Prognozele se datoreaza vanzarilor mari pe care le-a inregistrat magazinul pilot din Bucuresti, 10.000 lei pe zi. Compania continua procesul de recrutare a partenerilor din reteaua Twister, dar si din afara retelei.
„Pana in prezent, 51 de parteneri din reteaua Twister si 26 din afara retelei au aderat la sistemul de franciza „, a precizat Catalin Ionescu, directorul executiv Twister.
Twister, detinut de compania Tornado Sistems, este un lant de magazine care ofera echipamente IT. Brandul a fost creat in 2002 sub forma unui program dedicat in exclusivitate partenerilor companiei Tornado Sistems, aflati in posesia unui spatiu comercial dedicat. La momentul lansarii francizei, reteaua Twister cuprindea 95 de magazine in 52 de orase ale tarii, din 40 de judete.
Magazinele Twister ofera clientilor consultanta, servicii post-vanzare, transport si instalarea echipamentelor. Franciza Twister a fost lansata in iunie anul acesta de catre Tornado Sistems, cel mai mare distribuitor IT&C din Romania si este operata de Goodwill Enterprise, companie ce face parte din grupul de firme Tornado.