Call-center-ul va promova la nivel national serviciile comerciale ale Romtelecom, atat pentru clientii existenti cat si pentru cei noi. Call Center-ul a devenit operational in august, si, pana acum, aproximativ 1 din 5 clienti contactati au acceptat noile oferte facute de agentii Call Center-ului, o rata cu 35% mai mare decat standardul industriei, conform oficialilor Romtelecom.
Call Center-ul are rolul de a promova serviciile companiei, de a le oferi clientilor suportul necesar pentru a alege cele mai potrivite solutii de comunicatii, precum si de a ii ajuta sa achizitioneze servicii aditionale. Piata generala de business adresata de agentii Call Center-ului este estimata la aproximativ 250.000 companii active.
„Este pentru prima data cand Romtelecom actioneaza proactiv pentru a raspunde nevoilor clientilor sai si merge direct catre acestia cu ofertele sale, in loc sa astepte ca ei sa vina catre companie. Agentii nostri vor monitoriza de asemenea si procesul de instalare a serviciilor si vor anunta clientii asupra stadiului cererilor lor. Rezultatele pe care le-am inregistrat pana acum ne arata ca ne indreptam in directia buna”, a spus Yorgos Ioannidis, director general al Romtelecom.
„Interactiunea cu clientii este de importanta capitala in cazul companiilor care-si bazeaza dezvoltarea pe serviciile de comunicatii. Anul trecut am micsorat timpul de raspuns in call center-ele dedicate clientilor companii la aproximativ 20 de secunde, iar acum am creat un call center pentru a-i ghida si sfatui pe clienti sa aleaga serviciile care li se potrivesc cel mai bine din oferta noastra”, a spus la randul sau George Makowski, director executiv comercial pentru segmentul business.
Printre concurentii Romtelecom se numara RCS&RDS, UPC Romania, precum si Orange, Vodafone sau Zapp.