Noul concept isi propune sa atraga clienti in special pe segmentul de entertainment, compania sperand ca aceasta nisa sa devina unul dintre principalele motoare de crestere in urmatorii ani.
Magazinul, situat in zona Vitan, are o suprafata de 100 metri patrati, investitia de sute de mii de euro in patru magazine similare fiind considerata mica de oficialii companiei. „Conceptul ne va asigura succes multi ani de acum incolo, deci investitia initiala o consideram mica”, spune Yorgos Ioannidis, director general al Romtelecom.
Romtelecom a inaugurat un magazin similar in Constanta, urmand ca pana la finalul lunii aprilie sa mai deschida doua, unul in Braila si unul tot in Bucuresti, in zona Berceni.
Conceptul Deutsche Telekom (companie prezenta in actionariatul OTE, compania mama a Romtelecom – n.r.) se regaseste la nivel european in magazine din tari precum Germania, Croatia sau Ungaria.
Intrebat daca Deutsche Telekom isi face cumva simtita prezenta in magazine, prin afise sau chiar produse proprii, oficialii Romtelecom au spus ca „nu, doar Romtelecom si Cosmote vor fi prezente in aceste spatii”.
DailyBusiness.ro a fost prezent la inaugurarea magazinului din Bucuresti, ce se va deschide publicului in cursul dupa-amiezei de marti. Puteti vedea mai multe fotografii din magazin.