In cazul in care clientul va dori sa pastreze conexiunea si in anul urmator, viteza acesteia va creste la 2 Mbps, accesul va fi nelimitat, iar clientul va plati un abonament de 7,5 euro pe luna.
Intre 15 septembrie si 15 decembrie, clientii persoane juridice pot beneficia de asemenea de o noua oferta de servicii de date si Internet ce le aduce un laptop la fiecare megabit de acces la Internet Premium achizitionat.
Noua oferta este valabila pentru totii clientii persoane juridice, care incheie contracte de cel putin 2 ani. Produsele pentru care se aplica oferta sunt IPFix Ultra de 1 si 2 Mbps si MetroNET de la 1 la 50 Mbps, astfel clientii putand primi pana la 50 de laptop-uri pentru fiecare conexiune contractata. Laptop-urile oferite sunt marca Fujitsu Siemens, dotate cu procesor Intel Pentium Dual Core si memorie RAM de 2 GB.
Conform unui studiu al companiei, emis la jumatatea anului 2008, se inregistreaza o schimbare semnificativa a perceptiei clientilor despre Romtelecom. Compania a inregistrat o premiera europeana, prin cresterea cu peste 50% a nivelului satisfactiei clientilor de telefonie fixa intr-un an si jumatate.
In prezent, Romtelecom este intre primii 10% operatori europeni de telefonie fixa in ceea ce priveste satisfactia clientilor, conform companiei.
„Si brandul Romtelecom s-a schimbat mult in ultimii ani si a devenit, in ochii consumatorilor nostri, cat si pe piata, mult mai mult decat telefonie fixa. Luand in considerare si schimbarea perceptiei clientilor nostri, acum este momentul potrivit pentru a repozitiona brandul Romtelecom, prin crearea unei legaturi mai puternice intre brandul principal si sub-brandurile sale, realizata printr-o platforma de comunicare si identitate vizuala comune”, a spus Yorgos Ioannidis, directorul general al companiei.
Pentru segmentul rezidential, noul brand adopta arhetipul „enjoyer”, exprimat prin pozitionarea de brand „Bucura-te de viata!”, in timp ce pentru segmentul business noul brand are arhetipul „creator”, exprimat prin pozitionarea „Te sprijinim sa reusesti”.
Romtelecom isi propune „un dialog proaspat, prietenos si dinamic, trasaturi care definesc un brand care are deja experienta inovatiei si a divertismentului de calitate”. Noul brand Romtelecom nu va mai spune povestea telefoniei fixe separat de celelalte segmente de activitate dezvoltate in timp.
Compania isi uniformizeaza platforma de comunicare sub o unica pozitionare de brand, folosind denumiri diferite de produse pentru a face diferenta intre campaniile de comunicare a anumitor servicii: Voce (telefonie fixa), Clicknet (Internet de banda larga) si Dolce (televiziune digitala). Comunicarea cu clientii de business se va face prin sub-brandul Romtelecom Business Solutions.
In curs de actualizare