Prin noul contract, care va acoperi mai multe canale de comunicare – TV, online si telefonie mobila – Sony Ericsson va oferi servicii de operare a retelei mobile din zona evenimentului si alte servicii mobile pentru spectatori.
Cei de la Sony Ericsson au afirmat ca noul contract reflecta modul in care tinerii de astazi isi folosesc echipamentele mobile.
Greg Varner, seful departamentului de marketing al Sony Ericsson pe Europa Central si de Est, Orientul Mijlociu si Africa, este de parere ca „tinerii isi folosesc astazi telefoanele mobile pentru a consuma muzica si divertisment mai mult ca niciodata”. „Drept urmare, contractul de sponsorizare a premiilor muzicale MTV Europe este pentru noi o cale ideala de a furniza publicului tanar serviciile care il intereseaza, in special muzica favorita”.
Un studiu realizat de MTVNI, prin chestionarea a 18.000 de tineri din 16 tari despre modul in care folosesc tehnologia, a relevat faptul ca folosirea telefonului mobil pentru a asculta muzica si a face poze este a treia cea mai populara activitate zilnica a lor, dupa tastarea mesajelor si comunicare verbala.
Noul parteneriat dintre MTV Europe Music Awards si Sony Ericsson va acoperi 21 de canale din 40 de tari europene, inclusiv Romania, Armenia, Austria, Belgia, Bosnia, Republica Ceha, Danemarca, Estonia.