- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Sony Vaio Romania verifica laptop-urile din seria TZ, la cererea clientilor

05 Sep, 11:59 • emanuel.ceciu
Sony Romania a demarat recent un program prin care efectueaza, la cererea clientilor, operatiuni de verificare si revizie a laptop-urilor Vaio din seria TZ de pe plan local, ca urmare a pericolului de supraincalzire a unor componente.
Sony Vaio Romania verifica laptop-urile din seria TZ, la cererea clientilor

Reprezentantii companiei au precizat pentru DailyBusiness.ro ca problemele sunt minore si ca ponderea de notebook-uri Vaio din aceasta serie vandute pe piata locala, din totalul laptopurilor comercializate de companie nu este foarte ridicata, din cauza preturilor destul de mari.

„Nu vom retrage laptop-urile de pe piata, intrucat este o problema izolata, in Romania nefiind semnalata nicio problema. Clientii care doresc sa verifice gratuit laptop-urile din seria TZ, produse intre mai 2007 si iulie 2008, pot contacta echipa de asistenta Vaio„, a declarat un reprezentant al companiei.

„Romania este inca o tara ‘price sensitive’. Cele mai cautate laptop-uri Sony in Romania sunt cele din seria FZ”, a subliniat reprezentantul Sony Vaio.

Problema sesizata de cei de la Sony Vaio implica un mic numar de unitati care se pot supraincalzi si care pot provoca deformarea carcasei in zona cablului de alimentare cu mufa de tip jack si a monitorului LCD.

La nivel mondial, producatorul nipon de electronice s-a confruntat in ultimii ani cu reclamatii ca unele dintre bateriile pentru laptopuri se supraincalzesc, putand lua foc. Dell Inc., Apple Inc. si alti producatori importanti de calculatoare au retras de pe piata 9,6 milioane de baterii Sony, ridicand pierderile companiei Sony la 51 miliarde yeni (481,5 milioane dolari).

Sony International a anuntat ca problema laptopurilor Vaio, produse in intervalul mai 2007 – iulie 2008, este cauzata de iregularitatea pozitionarii circuitelor langa sistemul de inchidere, ce ar putea duce la supraincalzire si scurtcircuitare.

Compania are 7 divizii si vrea sa-si extinda activitatea comerciala la 9,4 miliarde dolari (circa 6,5 mil. euro) pana la finalul anului financiar ce se va incheia in martie 2011.