Odata ce ai intrat sub umbrela Apple, este destul de greu sa gasesti calea de iesire, scriu jurnalistii de la Pcworld.com.
In istoria de peste 33 de ani, compania Apple a limitat in mod constant alegerea consumatorilor, creand o situatie de genul „prizonieratului”. Odata ce ai inceput sa cumperi produse Apple, vei realiza ca este destul de greu sa schimbi producatorul fara sa pierzi banii pe care i-ai invesitit pana atunci. Apple nu este singura companie din lume care face acest lucru, dar este unica din domeniul tehnologiei, potrivit Pcworld.
Iata numai un singur exemplu in acest sens: iPod si iTunes. Cand Apple a lansat iPod in 2001, care a fost urmat de iTunes Music Store in primavara lui 2003, doar cativa dintre cei care au achizitonat produsul au realizat tipul de angajament pe care si-l asuma.
Pana in aprilie 2007, orice muzica pe care o cumparai de pe iTunes putea fi ascultata pe trei dispozitive: pe un iPod, pe un numar limitat de calculatoare cu un software compatibil si pe cateva telefoane Motorola.
Daca ai fi vrut sa muti melodiile pe un alt player, aveai doua optiuni destul de complicate pentru majoritatea utilizatorilor: sa le copiezi pe un CD si apoi sa le transformi in MP3 sau sa apelezi la un software care ar fi facut acelasi lucru.
Cititi care sunt celelalte patru strategii de acest gen ale Apple