„Initiez dezbatere publica, cu privire la oportunitatea aplicarii SC RCS RDS SA (punctul de lucru Iasi) a sanctiunii de inchidere a unitatii, conform OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare. Am constatat, in nenumarate randuri, rea credinta si sfidare din partea operatorului economic la adresa consumatorilor, precum si lipsa eforturilor de corijare a conduitei in relatia cu acestia”, afirma inspector sef Salavastru, prin intermediul unui comunicat de presa, informeaza NewsIn.
Potrivit lui Salavastru, IRPC Iasi a amendat de sase ori firma RCS&RDS si a aplicat 19 avertismente, in urma reclamatiilor inaintate de ieseni.
„SC RCS&RDS SA a formulat 19 plangeri in instanta impotriva proceselor verbale de contraventie. Dintre acestea, au fost finalizate 15 dosare astfel: 12 favorabil prin respingerea plangerii, iar alte trei prin diminuarea amenzii, anularea procesului verbal si transformarea amenzii in avertisment”, a mai spus Valerian Salavastru.
Seful IRPC a precizat ca a initiat dezbaterea publica datorita impactului social al unei asemenea masuri, mii de ieseni fiind abonati la serviciile operatorului economic.
Contactati de catre DailyBusiness.ro, reprezentantii RCS&RDS spun ca nu au fost instiintati oficial de existenta reclamatiilor. „Aceste informatii nu au baza, sunt doar zvonuri. Nu am vazut niciun document oficial, cu semnatura si parafa celor de la protectia consumatorului, care sa ne informeze de existenta acestui gen de probleme”, afirmat directorul comercial al RCS&RDS, Ovidiu Ghiman.
„Am aflat cu surprindere de aceasta dezbatere dintr-un cotidian iesean. Am incercat in zadar sa ii contactam pe cei de la IRPC pentru a primi o pozitie oficiala. Aceste informatii nu au baza, sunt doar zvonuri”, a adaugat Ghiman, care a precizat ca firma va reveni cu o pozitie oficiala dupa ce vor avea loc discutii cu autoritatile.