Dell a comercializat in Romania 8.014 unitati desktop in trimestrul al doilea, in crestere cu 69,8% fata de intervalul corespunzator din 2007, potrivit unui studiu al International Data Corporation (IDC), citat de oficialii companiei marti.
Dell detinea in trimestrul doi o cota de piata cumulata pe desktopuri si laptopuri de 10,4% si a ocupat prima pozitie in livrarea de laptopuri, conform companiei.
Potrivit reprezentantilor companiei, cresterea vanzarilor s-a datorat expansiunii retailului si dezvoltarii servicilor pentru companii. Mihai Guran, directorul pentru Bulgaria si Romania al Dell, sustine ca in 2007 compania a livrat 85.000 unitati in Romania si a avut o cota de piata de 9%.
Compania a lansat, marti, o noua gama de produse notebook Dell pentru consumatori. Primele produse din noul brand sunt doua laptopuri Studio15 si Studio 17, disponibile la un pret de pornire de 549 euro, respectiv 679 euro.
Dell este unul dintre cei mai importanti furnizori globali de sisteme si servicii, printre concurentii din Romania numarandu-se HP, Acer sau Fujitsu-Siemens.