Veniturile din servicii au atins valoarea de 472 milioane euro, inregistrand o scadere de 19,5%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Vodafone Romania a inregistrat peste 9,5 mil. clienti, ceea ce corespunde unei cresteri anuale de 0,2%.
„Rezultatele noastre financiare reflecta provocarile cu care se confrunta economia romaneasca, precum si competitia accentuata de pe piata locala a comunicatiilor mobile. Puterea de cumparare scazuta a consumatorilor, determinata de devalorizarea leului in raport cu euro, a condus la o scadere generala a consumului pe aceasta piata”, a spus Liliana Solomon, CEO Vodafone Romania.
Profitul Operational Inainte de Depreciere si Amortizare (EBITDA) a fost de 223 milioane euro, la sfarsitul celor sase luni incheiate la 30 septembrie 2009, in scadere cu 22,6% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul scaderii veniturilor.
Clientii serviciilor pe baza de abonament au reprezentat 38,4% din baza totala de clienti a Vodafone Romania, iar cei ai serviciilor preplatite, 61,6% , la 30 septembrie 2009, ceea ce reprezinta o crestere de 1,7% a procentului de abonati comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.