- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Lifestyle

150.000 de euro pentru prima ciocolaterie Venchi in Romania

07 Jul, 12:42 • Redactia DailyBusiness
Producatorul si distribuitorul de ciocolata Venchi va deschide, in luna august, primul sau magazin in Romania, printr-o investitie de peste 150.000 de euro, a declarat George Balan, general manager al Caramel Lounge, reprezentantul grupului italian.
150.000 de euro pentru prima ciocolaterie Venchi in Romania

Magazinul va functiona in Bucuresti, pe Calea Victoriei, va avea o suprafata de 45 de metri patrati si va include un laborator propriu de preparare a inghetatei.

Spatiile sunt inchiriate, iar investitia consta in cumpararea utilajelor si amenajari.

Produsele Venchi sunt importate in Romania din 2007 de catre Caramel Lounge.

Printre locatiile de unde se pot achizitiona in prezent produsele companiei italiene se numara Asa Diplomatic Shop, Aeroport Henri Coanda, Travel ShopIn din Bucuresti si City Flowers si Anthurium Flowers din Constanta.

Reprezentantii companiei au declarat ca dupa deschiderea magazinului, produsele vor continua sa fie distribuite si prin celelalte unitati.

Firma va deschide, in 2009, un al doilea magazin, la Constanta, cu o suprafata de 85 metri patrati, intr-o zona principala a orasului.

„Intentionam sa extindem reteaua de magazine proprii si in Brasov, Timisoara, Cluj si Iasi, unde deocamdata realizam doar distribuirea ciocolatei. In prezent, ne axam pe deschiderea celor doua magazine si apoi vom urmari alte oportunitati”, a mai spus Balan.

In Romania, produsele Venchi preparate in laboratoarele din Italia sunt aduse din 2007 in Romania de Caramel Lounge, unicul importator national.

„Piata ciocolatei si a inghetatei de lux artizanale autentice se afla la inceput in Romania, insa potentialul lor, asemenea tuturor produselor de lux, este masiv. Astfel, estimam pentru anul 2009 o cifra de afacei de 1 milion euro”, a mai precizat Balan.

Venchi are sediul in Castelletto Stura, Italia si a inregistrat o cifra de afaceri de 17 milioane euro in 2005. Obiectivul anului pentru 2008 este depasirea pragului de 20 mil. euro. Din totalul veniturilor, exporturile reprezinta 15%, procent care se doreste a fi imbunatatit, atat prin intrarea pe noi piete, cat si prin consolidarea celor deja existente, din China, Japonia, SUA, Germania.