- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Lifestyle

Europa de Est, cel mai important motor de crestere pentru L\’Oreal, in 2007

25 Jan, 11:21 • Redactia DailyBusiness
Compania de produse cosmetice L'Oreal a inregistrat cea mai mare crestere a vanzarilor in 2007 pe piata est-europeana, unde a inregistrat venituri de 1,14 mld. euro, cu 34% mai mult decat in 2006.
Europa de Est, cel mai important motor de crestere pentru L\'Oreal, in 2007

L’Oreal a inregistrat o crestere a vanzarilor in anul 2007 cu 8,1% mai mare decat anul precedent, pana la 17,1 mld. euro, potrivit raportului financiar al companiei.

America Latina a adus companiei in 2007 vanzari in crestere cu 10%, la 1,12 mld. euro, fata de anul 2006. In America de Nord, compania si-a majorat veniturile cu 1,3%, la 4 mld. euro.

Europa de Vest a fost regiunea cu cele mai mari incasari pentru L’Oreal, 7,2 mld. euro, in crestere cu 3,7%.

Veniturile companiei au urcat anul trecut in Asia cu 7% fata de anul 2006, la 1,5 mld. euro.

Celelalte regiuni au inregistrat vanzari cumulate de 808 mld. euro, in crestere cu 12,5%, fata de anul 2006.

In al patrulea trimestru, compania a realizat vanzari de 4,4 mld. euro, cu 6,6% mai mult decat in perioada similara a anului 2006.

Cea mai mare crestere, de 12,5%, pana la 2,3 mld. euro in anul 2007, a fost inregistrata la vanzarile pentru produsele profesionale. Pentru produsele de lux, vanzarile au crescut cu 4%, la 3,9 mld. euro.

Urmărește Daily Business pe Google News