- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Lifestyle

Forbes: Dulciurile cu pietre pretioase sunt inventive, dar neatragatoare

25 Feb, 13:56 • Redactia DailyBusiness
Deserturile cu pietre pretioase reprezinta o metoda extravaganta de a atrage clientii, insa dimantele sau acvamarinul nu atrag si cumparatorii, informeaza un material al revistei Forbes.
Forbes: Dulciurile cu pietre pretioase sunt inventive, dar neatragatoare

In general deserturile foarte scumpe nu se vand foarte bine, cel putin nu in SUA, potrivit cofetarilor care le creaza, citati de Forbes.

„Am facut la un moment dat o crema de zahar ars de 100 de dolari pentru un restaurant, insa nu s-a vandut prea bine”, a declarat William Goldfarb, un cofetar, care detine cofetaria Room 4 Dessert din New York.

Francois Payard, detinatorul patiseriei Payard din New York, a realizat un tort special de Valentine’s Day, cu pretul de100 de dolari, dar nici acesta nu a avut un mare succes.

„Americanii asociaza mai degraba luxul cu gentille si nu cu mancarea. Europenii au o perspectiva diferita, un tort la 140 de dolari nu este atat de socant”, a adaugat Payard.

Restaurantul Arnaud din New Orleans a lansat cel mai scump desert din lume, Strawberries Arnaud, care valoreaza circa 1,4 milioane de dolari, potrivit unui top realizat de Forbes.

Desertul, care inca nu a fost vandut, cuprinde un bol cu capsuni, la care se adauga un diamant roz de 4.7 carate, care a apartinut bancherului englez Sir Ernest Cassel.

Locul 2 in topul celor mai scumpe deserturi din lume il ocupa o sculptura din ciocolata, ce simbolizeaza un pescar de care este atasat un acvamarin de 80 de carate, pus in vanzare pentru suma de 14.500 de dolari.

Desertul a fost realizat in urma cu un an poate fi achizitionat numai prin comanda, momentan nimeni nu si-a manifestat interesul pentru a-l achizitiona.

Urmărește Daily Business pe Google News