- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Lifestyle

Impulse: Luxul reprezinta sub 10% din piata ceasurilor ca volum, peste 45% ca valoare

25 Jun, 14:57 • cristina.mihai
Segmentul de lux este mai mic de 10% din piata ceasurilor, cantitativ, dar acopera mai mult de 45% ca valoare, considerand ca un ceas de lux costa minim 3.000 lei, a spus Porfir Popescu, managing partner Impulse Romania SRL, unul dintre principali distribuitori de ceasuri de lux de pe piata locala.
Impulse: Luxul reprezinta sub 10% din piata ceasurilor ca volum, peste 45% ca valoare

Piata de ceasuri de lux din Romania valoareaza intre 35 si 60 mil. euro, potrivit estimarilor lui Porfir Popescu.

Piata de ceasuri de lux din Romania este dinamizata in principal de vanzarile pentru barbati, cele pentru femei reprezentand 30-35% din totalul la nivel local.

„In cazul nostru, circa 30-35% din vanzari sunt acoperite de ceasurile pentru doamne. Probabil ca si in piata, situatia este asemanatoare”, a adaugat Popescu.

Cele mai vandute modele de ceasuri pentru femei in 2008 au fost TAGHeuer Formula 1 Diamonds, TAGHeuer Monaco Diamonds, Longines DolceVita Diamonds sau Zenith Star Rock.

Prin magazinele „Galt orologerie elvetiana”, Impulse Romania este reprezentantul unor companii orologere elvetiene precum Girard-Perregaux, Zenith, Ulysse Nardin, Omega, Longines, TAG Heuer, Rado, Raymond Weil, Revue Thommen, Mondaine, Grovana si al accesoriilor pentru ceasuri Buben & Zorweg si curele Morellato.

Impulse opereaza doua magazine Galt, unul in incinta Marriott Grand Hotel si celalalt pe Calea Dorobanti.

Impulse Romania a inregistrat o cifra de afaceri de peste 13,3 mil. lei in 2007, prin magazinele Galt.