- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Lifestyle

Primul brand dermocosmetic al Sensiblu ar putea aduce vanzari de 300.000 euro

01 Apr, 00:02 • cristina.mihai
Sensiblu, cel mai mare lant farmaceutic din Romania, parte a grupul farmaceutic A&D Pharma, se asteapta in primul an la vanzari de 300.000 euro pentru produsele dermocosmetice Oxyance, primul brand propriu de acest tip, lansat saptamana trecuta, au declarat reprezentantii Sensiblu pentru DailyBusiness.
Primul brand dermocosmetic al Sensiblu ar putea aduce vanzari de 300.000 euro

Produsele dermocosmetice au simultan o componenta de infrumusetare si una terapeutica.

Valoarea totala a pietei produselor dermocosmetice in Romania este estimata la circa 12 milioane euro, iar reprezentantii Sensiblu estimeaza ca prin reteaua proprie se deruleaza 50% din vanzarile acestui segment.

Compania a explicat decizia de a lansa un brand propriu pe aceasta piata prin faptul ca este singura retea de farmacii cu acoperire nationala si cota de piata semnificativa pe produse dermocosmetice pe care Sensiblu o detine.

Gama dermocosmetica Oxyance contine apa termala si este special conceputa pentru a proteja tenul impotriva poluarii si stresului din oras.

Sensiblu are 216 farmacii si magazine in 51 de localitati. Prima farmacie Sensiblu a fost deschisa in 1997.