- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Lifestyle

Primul magazin Marina Rinaldi din Romania, investitie de 400.000 euro

06 Mar, 15:42 • cristina.mihai
Primul magazin din Romania al brandului de haine de lux Marina Rinaldi va fi inaugurat printr-o investitie initiala de 400.000 euro.
Primul magazin Marina Rinaldi din Romania, investitie de 400.000 euro

Unitatea va fi amplasata in Baneasa Shopping City, mall care va aduce pe piata la inagurare cateva zeci de branduri noi.

„Cifra de afaceri pentru primul an al Marina Rinaldi in Romania este de 800.000 euro”, declarat, pentru DailyBusiness, Irina Radu, director executiv al Solmar Grup, compania care detine franciza pentru Romania a brandului de lux.

Marina Rinaldi este un brand „plus size”, recunoscut pentru gama larga de marimi oferita pe piata.

Solmar Grup este al treilea retailer de moda din Romania, dupa Elmec Romania, importatorul Nike pe piata locala, si Azali Trading, care detine printre altele franciza pentru Zara.

In Baneasa Shopping City, Solmar a inchiriat peste 2.000 de metri patrati pentru trei magazine ale brandurilor Weekend, Marina Rinaldi si Max&Co, toate apartinand grupului Max Mara.

Solmar Grup detine francizele Mango, Promod, Castro, Jennyfer, Parfois, Oasis, Karen Millen, Max Mara Weekend si Max Co, precum si multibrandurile IT+ si Victoria 46 pe piata romaneasca.

Baneasa Shopping City se pozitioneaza pe piata ca un mall de fashion, aducand in premiera in Romania branduri ca Max Mara Week-End, Cacharel, Gaudi, Toi&Moi sau Penny Black, la inagurarea din primavara acestui an. Baneasa Shopping City a fost contractat in totalitate si face parte din proiectul Baneasa.

Pe langa brandurile importante de fashion, Baneasa Shopping City va oferi de asemenea si primul food-court pe 3 nivele din tara, cu un parter dedicat segmentului fast-food, un prim etaj dedicat restaurantelor precum si cu un etaj 2 dedicat zonei de club & lounge.

Baneasa Shopping City este parte integrata a Zonei Comerciale Baneasa, care cuprinde un parc de retail intins pe o suprafata de 450.000 mp care cuprinde: IKea, Carrefour, galeria comerciala feeria, metro, Bricostore, Motor City si Mobexpert.

Proiectul Baneasa acopera o suprafata de 221 hectare si reprezinta o investitie totala de peste 1.8 miliarde de euro. Pe langa zona comerciala, proiectul Baneasa va oferi intre 4.500 si 5.000 unitati locative in zona rezidentiala si un parc de afaceri modern, Baneasa Business &Technology Park, care va incorpora peste 160.000 mp spatii de birouri de tip A si A+.