Gavrila&Asociatii s-a ocupat de partea de creare de vizualuri si identitate de eveniment, BrandsOn va asigura logistica necesara derularii proiectului, componenta de PR este asigurata pe tot parcursul evenimentului de Nicola Porter Novelli, media a fost asigurata de Zenith, iar New Media Agency s-a ocupat de crearea site-ului.
Mihai Bonca, brand manager al Ciucas a declarat ca investitia pentru organizarea evenimentului a fost una substantiala, incluzand atat organizarea evenimentului, cat si campaniile de promovare, insa nu a specificat valoarea investitiei.
Festivalul va fi promovat atat in cotidienele locale cat si centrale, prin spoturi radio in Bucuresti si Brasov, precum si prin vizualuri outdoor (bus branding-uri) si indoor (postere in locatii cheie). De asemenea, in Brasov echipele de promovare vor imparti materiale informative despre festival.
Editia din acest an a festivalului vine cu o noua abordare, primind o noua identitate vizuala si de nume. Atat denumirea evenimentului – Montanfest, cat si sigla redau stilizat peisajul montan.
Montanfest, va avea loc intre 24-26 august, la Poiana Brasov.