In 2008, MindShare s-a reinventat si si-a restructurat activitatea, cele 12 centre de business ale agentiei fiind reorganizate in 4 departamente: client leadership, business planning, invention – unitatea de gandire creativa si the xxchange – unitatea de buying online si offline.
AdAge a declarat ca restructurarea globala de succes a agentiei a reprezentat motivul cheie in acordarea acestui premiu. De asemenea, au fost luate in considerare si cateva proiecte ale anului 2008 din zona de productie de branded content.
In egala masura, AdAge a mentionat si proiectele desfasurate de catre Mindshare pentru clientii sai, Maybelline si Nike, precum si asimilarea agentiei de strategie Michaelides & Bednash in grupul Invention al retelei.
Mindshare este o agentie care ofera servicii de media si marketing la nivel global.
Reteaua cuprinde 97 de filiale in 67 de tari, in America de Nord, America Latina, Europa, Orientul Mijlociu si Asia.
Mindshare este detinuta de catre WPP, cel mai important grup de comunicare la nivel global, cu o cifra de afaceri de 63.5 miliarde de dolari (peste 50 milioane euro).
In Romania, printre clientii Mindshare se numara Unilever SCE, Cosmote, Germanos, Groupe Seb, LG, Flanco, Castrol.