Media & Advertising

Antenele depasesc Pro. Posturile lui Sarbu raman lider doar in „Prime Time” si „Morning”

03 Feb, 00:05 • marian.rujoiu
Televiziunile grupului Intact, detinut de familia Voiculescu, le-au devansat in luna ianuarie, pentru prima data, pe cele ale CME, dupa numarul de telespectatori inregistrati la nivelul intregii zile. Grupul condus de Adrian Sarbu isi pastreaza pozitia de lider doar pe intervalele "Prime time" si "Morning".
Antenele depasesc Pro. Posturile lui Sarbu raman lider doar in Prime Time si Morning

Astfel, posturile CME raman insa lider de audienta in „Prime Time”, respectiv 19.00-23.00 si „Morning”, (orele 6.00-10.00), pierzand insa suprematia pe restul intervalelor orare si anume „Day Time”, „Acces”, „Late Fringe” si implicit pe „Whole Day”, potrivit datelor Kantar Media si GfK Romania, puse la dispozitia Asociatiei Romane pentru Masurarea Audientelor (ARMA).

Astfel, cele cinci posturi ale Intact Media Group – respectiv Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV si GSP TV au recuperat audienta care le diferentia de televiziunile CME- respectiv Pro TV, Acasa TV, MTV Romania, Pro Cinema,Sport.ro.

Astfel, „Antenele” se afla in crestere pe toate sloturile orare, devenind lider de audienta, pe „Whole Day”, respectiv intervalul orar 2.00 – 26.00, „Access Prime-Time”, interval 16.00 – 19.00, in „Day Time”, interval 10.00 – 16.00 si in „Late Fringe”, respectiv 23.00 – 26.00.

Pe de alta parte, televiziunile CME si-au mentinut pozitia de lider pe intervalul „Prime Time”, respectiv 19.00-23.00, cu un share de 23,4%, fata de 20,6%, cat inregistrau posturile Intact.

[img=2512]share ianuarie 2012[/img] CME ramane lider si pe intervalul „Morning”, respectiv orele 6.00-10.00, cu un share de 26,2% fata de 24,9% cat cumulau posturile Intact.

In prima luna a acestui an, cota de piata cumulata a televiziunilor care alcatuiesc grupul Intact s-a situat in jurul valorii de 21,3%. Principalul competitor CME a atins o cota de piata de 19,1% la nivelul intregii zile.

De asemenea, pe „whole day”, CME este devansat de Intact, la o distanta de 2,2 puncte de share. Si asta in timp ce pe intervalul  day time diferenta este de 7,6 puncte share, iar in access de 4,3 puncte share.

In intervalul „Access”, numit poarta de intrare in prime-time, posturile Intact devin lider de audienta, depasind cu doua puncte de share CME. Datele pentru 2011, aratau ca televiziunile Intact aveau trei puncte in minus fata de competitie.

In „Late Fringe”, interval in care sunt transmise, grupul Intact a ocupat, de asemenea, locul intai in clasamentul audientelor, avand un avans de 2,7% puncte de market share fata de televiziunile CME. Anul trecut, CME avea un avans de aproape doua puncte de rating in fata Intact.

Pe aceeasi tema puteti citi si: Surpriza anului 2011 in „razboiul” audientelor. Ce televiziune a intrat in Top 3