Media & Advertising

Cele mai proaste reclame cu celebritati din 2010

15 Dec, 13:06 • Redactia DailyBusiness
Cantareata Bonnie Tyler si prezentatorul Top Gear, James May, sunt printre celebritatile care, desi au succes la public, s-au dovedit a fi o alegere nepotrivita pentru promovarea unor spoturi TV, potrivit unui top realizat de publicatia Campaign, din Marea Britanie, care a selectat cele mai proste reclame cu celebritati din 2010.
Cele mai proaste reclame cu celebritati din 2010

Primul loc in clasament ii revine prezentatorului britanic de televiziune Tim Lovejoy, personaj principal intr-un spot TV al agentiei Leagas Delaney, care promoveaza pastele Giovanni Rana.

Prezentatorul incearca sa-si seduca vecina, o italianca sexy, cerandu-i ajutorul la prepararea pastelor.

[dbvideo=525]

Locul doi este ocupat de o reclama semnata de agentia Beta, in care fostul jucator englez de fotbal Jamie Redknapp si sotia sa, Louise, promoveaza agentia de turism Thomas Cook.

[dbvideo=526]

A treia pozitie in topul Campaign revine unui spot Mastercard, cu Bonnie Tyler ca personaj principal.

In scenariul semnat de McCann London, Tyler interpreteaza balada „Total eclipse of the heart”, cu versuri schimbate, fara ca mesajul cheie sa fie insa clar.

[dbvideo=527]

Pe locul patru se afla actrita Barbara Windsor, in rolul de regina a celebrului joc Bingo, in spotul Jackpotjoy, semnat de Beta.

[dbvideo=528]

Locul cinci in topul Campaign al celor mai proaste reclame cu celebritati revine prezentatorului Top Gear, James May, care promoveaza berea London Pride, intr-un spot marca DCH.

May, cunoscut si pentru faptul ca circula doar cu masina, renunta la principiul sau pentru o bere Pride si merge pe jos pana la cel mai apropiat pub.

[dbvideo=529]

Gasiti continuarea topului pe campaignlive.co.uk