Strezova s-a alaturat echipei Danone Bulgaria in anul 1999, ca asistent brand manager. A promovat succesiv pe functiile de brand manager in 2001 si de senior brand manager in 2003, iar in anul 2006, in calitate de marketing manager, era responsabila de intregul portofoliu Danone.
In 2008, ea a devenit director de marketing la Danone Bulgaria si Macedonia.
De-a lungul carierei sale in cadrul Danone, Dora Strezova s-a ocupat atat de marcile existente cat si de dezvoltarea si lansarea unora noi, create special pentru piata din Bulgaria.
Strezova (32 de ani), de formatie inginer, il inlocuieste pe Kiril Hadzhidinev, care a optat pentru functia de director de marketing la Danone Bulgaria, pentru a fi mai aproape de familia sa.
Compania Danone Romania face parte din Grupul Danone, prezent in 120 de tari, unul dintre liderii mondiali din industria alimentara, detinand locul 1 in lume in fabricatia de produse lactate proaspete si locul 2 in lume in domeniul apelor minerale imbuteliate si a alimentatiei pentru bebelusi. Grupul Danone a inregistrat in 2008 vanzari de peste 15,22 miliarde euro.
Danone Romania a inregistrat in anul 2008 o cifra de afaceri de peste 422 milioane lei (144 milioane euro). Compania are in prezent peste 700 de angajati si un portofoliu ce depaseste 60 de referinte de produs, principalele marci fiind Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Frutmania, Cremosso, Danette, Casa Buna si gama traditionala, formata din Danone Sana si Danone Smantana.