Media & Advertising

DBV Media House isi cere insolventa

10 Jun, 18:30 • traian.badulescu
Regia de publicitate DBV Media House solicita intrarea in procedura de insolventa, potrivit unui dosar inregistrat luni la Tribunalul Bucuresti.
DBV Media House isi cere insolventa

Infiintata in noiembrie 2002, DBV
Media House este o regie de vanzari de publicitate, axata pe
televiziune si print. Regia a finalizat anul 2011 cu afaceri de 10
mil. lei si un profit net de 250.000 lei. 

De
asemenea, compania avea in 2011 datorii de 6 mil. lei la creante de 7
mil. lei, potrivit datelor de la Ministerul Finantelor. 

Printre
televiziunile si publicatiile pentru care regia vindea spatii de
publicitate se numara OTV, Music Channel, Money Channel, Realitatea
TV si revista Tabu. 

Brindusa Vlanga (foto), fost
director de vanzari la Pro TV si proprietara DBV Media House, declara recent pentru AdPlayers ca, din
cauza aplicarii Ordonantei 25/2013, „vor ramane probabil, in
viata, marile grupuri de media care vor monopoliza piata si isi vor
impune conditiile”. 

Potrivit acestei Ordonante,
„orice achizitionare de spatiu publicitar televizat nu poate fi
facuta de un intermediar decat in numele si pe seama beneficiarului
final al publicitatii televizate”, iar orice oferte de pret
pentru achizitionarea publicitatii televizate, prezentate de acesti
intermediari, vor fi „in mod obligatoriu confirmate in prealabil
in scris cu radiodifuzorul”. 

„In scopul
obtinerii acestei confirmari, intermediarii vor prezenta
radiodifuzorilor mandatele scrise acordate de beneficiarii finali ai
publicitatii televizate pentru care solicita ofertele de pret”,
se mai spune in Ordonanta.

In urma cu doi ani, regia cerea
la randul sau insolventa
 agentiilor de publicitate full service
Imager si Best Advertising.