Compania a inregistrat o cifra de afaceri de 812 milioane de dolari, datorita cresterii de 10% a veniturilor din publicitate, relateaza NewsIn.
Veniturile din difuzare au crescut cu 4% in al patrulea trimestru al anului fiscal, fata de perioada similara a anului precedent, iar veniturile din activitatile educationale au avut o crestere de 62%.
Pe segmentul international, veniturile nete provenite din publicitate au avut o crestere de 23% in al patrulea trimestru al anului fiscal, fata de aceeasi perioada a anului precedent, pentru ca vizionarea programelor a crescut in Europa si America Latina.
Veniturile nete din distibutie s-au marit cu 10%, la nivel mondial.
Discovery Communications a inregistrat , la nivel international, o crestere a veniturilor de 15% , in al patrulea trimestru al anului fiscal, potrivit reprezentantilor companiei. In urma acestei cresteri, veniturile au ajuns la valoarea de 248 milioane de dolari.
Discovery Communications detine posturile Discovery, Discovery Health Channel, Discovery Kids si Animal Planet.