„Daca totul decurge conform planului, este posibil sa atingem pragul de 1 milion de euro. Evolutia vanzarilor din prima parte a anului este o confirmare a faptului ca modelul pe care l-am adoptat da rezultate”, a declarat Veronica Munteanu.
Printre schimbarile facute de Funky Business anul acesta se numara extinderea portofoliului de servicii (experiente virtuale, consultanta si design de brand, email marketing), dezvoltarea a doua departamente conexe (divertisment corporate si cel de catering), precum si organizarea de evenimente cu scop educational, axate pe tehnologie, arta si marketing.
„Agentiile de publicitate cu peste 100 de oameni sunt in dificultate, pentru ca isi pot adapta mai greu serviciile la noile cerinte de piata. Acum clientii au bugete mai mici si nu concep ca banii cheltuiti sa nu le aduca rezultate reale. E nevoie de companii flexibile, cu mai putini angajati”, a precizat Veronica Munteanu.
De asemenea, Funky Business si-a schimbat strategia in ceea ce priveste campaniile pe care le deruleaza. „Ne focalizam pe campanii pe termen lung pentru un numar limitat de conturi, cu posibilitate de masurare ROI (return on invested capital -n.r.) la sfarsit de an, in detrimentul campaniilor izolate”, a mai spus reprezentantul Funky Business.
Printre clientii agentiei se numara companii multinationale si nationale ca Achieve Global, Altex, Autoitalia, Aviva, A&D Pharma, Cesarom, Children’s High Level Group, Coilprofil, Edipresse, Eli Lilly, Emirates Post, F&J Group, Gorenje, Hay Group, Indesit Company, L’Oreal Professionnel, Master Foods, MTV Europe, Phizer, Porsche Romania, RAAA, Raiffeisen Bank Romania, Robert Bosch, Ruukki, Sony, SPAR, Vichy Romania, si institutii precum Guvernul Romaniei, Ministerul Afacerilor Externe si Uniunea Europeana.