Primul proiect desfasurat de GAV pentru YCRR a fost rebrandingul, cu scopul de a revigora imaginea Clubului, pastrand caracteristicile traditionale ale identitatii istorice.
In continuare, GAV va coordona balul YCRR, un eveniment anual dedicat membrilor Clubului, care se va desfasura pe 11 februarie 2010, in prezenta membrilor Casei Regale.
In procesul de rebranding s-a mers pe principiul simplificarii identitatii anterioare.
„Solutia aleasa a fost aceea de a ne axa pe o singura culoare, violetul purpuriu, asociat cu regalitatea, puterea, nobilitatea, luxul si ambitia”, a declarat Puiu Oncescu, art director GAV. Singurul element care isi va pastra culoarea este cel care vorbeste despre identitatea nationala, drapelul.
Primul eveniment desfasurat sub noua identitate vizuala, cu suportul GAV, este Balul Yacht Club Regal Roman.
Editia din acest an este sustinuta de sponsori ca Hewlett-Packard, ART Engineering, VEB Imex Group sau Unicredit Leasing.
Calendarul de evenimente ale YCRR pentru anul 2010 include 9 regate de traditie, desfasurate intre lunile mai si octombrie, alaturi de Dineul YCRR in cinstea Majestatii Sale Regele Mihai I, desfasurat in octombrie.
GAV, agentie romaneasca independenta, si-a inceput activitatea in anul 2003, impreuna cu atelierul de marketing cultural balkanski, ambele fondate de Lucian Georgescu. Alaturi de Georgescu, Marius Rosu asigura managementul creativ al agentiei. In 2007, GAV a creat si implementat programul de comunicare „Sibiu – Capitala Culturala Europeana 2007”.
Printre clientii si partenerii actuali ai GAV se numara: Mercedes-Benz Romania (Mercedes, Jeep, Dodge), OBI, Penny Market, Raiffeisen Leasing, Yacht Club Regal Roman.