In 2009, WPP va investi in piete in curs de dezvoltare precum India, China sau Brazilia, unde grupul este puternic, a declarat Sorrell in cadrul conferintei anuale pe tehnologie, media si telecom organizata de Morgan Stanley la Barcelona.
Anuntul vine la circa o luna dupa ce grupul a incetat sa faca angajari, fie ca e vorba de posturi vacante sau de inlocuirea unor angajati care au parasit compania.
Sorrel se asteapta ca 2009 sa fie un an dificil, insa nu crede ca bugetele de publicitate se vor reduce.
WPP ar putea fi influentat drastic de colapsul industriei auto, care reprezinta 10% din afacerile grupului, desi Ford, unul din cei mai importanti clienti, nu pare a fi amenintata.
WPP este unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume si numara in portofoliu companii precum AGB Nielsen Media Research, si agentiile Mediaedge:cia, GroupM, Ogilvy&Mather Worldwide si Grey Worlwide. Grupul activeaza in 106 tari si are clienti precum Vodafone, Orange si France Telecom.