Studiul a contorizat atat cititorii de ziare pe hartie, cat si pe cei care acceseaza presa pe Internet sau pe mobil, relateaza NewsIn.
Astfel, audienta globala a cotidianului sportiv L’Equipe a ajuns la 8,3 milioane de cititori, Le Monde a ajuns pe locul 2, cu 6,8 milioane de cititori, Le Figaro a avut 5,3 milioane, iar Le Parisien, 5 milioane.
Potrivitt studiului Audipresse, publicatiile au castigat peste 1,5 milioane de cititori in 2008 fata de 2007.
Cotidienele nationale au inregistrat in 2008 o crestere de 8,25% a numarului de cititori, fata de 2007. In fiecare zi a anului trecut, 24,3 milioane de persoane au citit cel putin un ziar francez (48,6% din populatia cu varsta de peste 15 ani).
Cotidienele franceze gratuite sunt cele mai citite, cu 4,4 milioane de cititori in total.
Audienta presei regionale a raportat o crestere de 2,6% in 2008 fata de 2007, cel mai citit cotidian regional fiind Quest France, cu 2,3 milioane cititori.
Audipresse a publicat, de asemenea, un studiu de audienta pentru revistele franceze, care au inregistrat, per total, o scadere de 4,4% a numarului de cititor. Pe primul loc in acest clasament este Le Nouvel Observator, cu 2,57 milioane de cititori.