Campania a debutat in iunie si va fi derulata pana la sfarsitul anului.
Mixul de comunicare consta in campanii de promovare online si comunicare directa cu medicii si viitoarele mame prin intermediul materialelor informative.
De asemenea, campania va fi completata de o strategie de PR axata pe educare prin informare.
„Mesajele se vor diversifica atat la nivelul continutului, cat si ca forma si mijloc de diseminare, in ritm cu cresterea gradului de absorbtie al publicului. In acest moment, cel mai important este ca publicul sa fie informat si sa invete sa puna intrebari”, a declarat Manuela Zidaru, senior corporate executive Lowe PR.
Portofoliul de clienti Lowe PR include nume precum: Electrolux, Unilever, Orange, RBS (Royal Bank of Scotland), Johnson&Johnson, Eli Lilly, Walmark, Abbott Romania, CSC Pharmaceuticals, TNT Romania, Fundatia Principesa Margareta a Romaniei, Asociatia „Centrul Roman pentru Copii Disparuti si Exploatati Sexual – FOCUS”, Lowe & Partners, Initiative Romania, Medic One.
Lowe PR este membra a grupului de companii din care mai fac parte Lowe & Partners, Initiative, e-Lowe, Medic One si Scholz & Friends.