Lewis are 14 ani de experienta in marketing si comunicare pentru branduri de pe piata de retail din industria tutunului, a berii, a bauturilor alcoolice, telecom si industria produselor de lux. La nivel international responsabilitatile sale au vizat piete de desfacere din Europa, Asia si Statele Unite.
Acesta s-a alaturat echipei Strauss Romania dupa opt ani petrecuti in grupul WPP, in companiile Grey si G2 (firma de consultanta in comunicare de marketing), ultima sa pozitie in cadrul grupului fiind de director regional G2 pe zona Asia Pacific, pentru conturi precum Carlsberg, British American Tobacco si Reebok.
Anterior, Lewis a facut parte din Japan Tobacco International, lucrand ca director de marketing in Moscova si apoi ca global brand manager in Geneva. In Romania, Lewis a locuit si a lucrat timp de doi ani cu British American Tobacco pentru lansarea Kent din 1999.
Lewis detine o diploma in Stiinte Politice si Marketing la Universitatea de Stat din California, San Diego si a participat la diverse workshopuri si traininguri, precum BAT Marketing Excellence Series (2005), P&G Shopper Marketing Program (2004), JTI Trade-Marketing Development Workshop (2002) si Grey Media Planning Training (1997).
Strauss Group este una dintre primele sapte companii din lume specializate in cafea, cea mai mare companie din domeniu din Europa Centrala si de Est si cea de-a doua companie din Brazilia – tara cafelei. In septembrie 2008, Strauss Romania a lansat brandul Doncafe, printr-o investitie de 15 milioane de euro.