McCann Erickson Romania si-a adaugat in portofoliu inclusiv comunicarea Cappy si Powerade, gestioanata anterior de Ogilvy.
„Inainte coordonam comunicarea pentru Coca-Cola Red, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Sprite, Fanta, Dorna, Dorna Izvorul Alb si Poiana Negri. Acum am adaugat in portofoliu celelalte branduri Coca-Cola Romania: Schweppes, Cappy, Nestea, burn, Powerade si illy”, a declarat Adrian Botan, director de creatie CEE McCann Erickson.
La inceputul anului, in cadrul unui pitch international, McCann a castigat contul Schweppes, pentru care realizeaza o campanie regionala in zona Adriatica si Balcanica – „Viata a intepatoare. Ca si Schweppes”.
Potrivit oficialilor agentiei, predarea noilor conturi si initierea pe brandurile adaugate anul acesta in portofoliul agentiei a inceput deja, iar echipa McCann urmeaza sa fie activa pe toate brandurile pana la finalul anului 2009.
Universal McCann coordoneaza deja toate brandurile Coca-Cola in Romania pe parte de media, iar MRM Worldwide, agentia de comunicare interactiva a Grupului McCann, lucreaza pentru toate brandurile de la inceputul lui 2009.
McCann PR este consultantul de PR al companiei iar Momentum, agentia de marketing experiential din cadrul grupului, a dezvoltat de curand un program de sampling regional pentru Coca-Cola Zero.