- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Metropotam tiparit s-a vandut in 1.000 de exemplare, de la lansarea din februarie

25 May, 11:16 • emanuel.ceciu
Compania Krogos Software, detinatoare a unor proiecte precum Metropotam.ro, Urbee sau Coolio.ro, a lansat la finalul lunii februarie versiunea print a ghidului de evenimente Metropotam, pana in prezent compania comercializand circa 1.000 de exemplare, a declarat pentru DailyBusiness.ro Dragos Novac, director executiv al companiei.
Metropotam tiparit s-a vandut in 1.000 de exemplare, de la lansarea din februarie

Ghidul Metropotam costa 19 lei, are 142 de pagini si prezinta restaurante, cafenele, cluburi, baruri si recomandari.

Primul numar al Metropotam, scos intr-un tiraj de 10.000 de exemplare, nu contine publicitate.

„Numarul urmator, care va aparea la anul, va avea sigur si publicitate. Deja avem mai multe oferte in acest sens”, a spus Dragos Novac. Lansarea oficiala a revistei va avea loc in cadrul unui eveniment pe data de 15 iunie.

„Am ales sa distribuim ghidul exclusiv in lanturile Carturesti din toata tara, deoarece librariile acestea corespund target-ului nostru – oameni cultivati, in mare parte tineri. Nu suntem pe pierdere cu acest proiect, desi mare parte din ceea ce primim de pe urma revistei dam catre Carturesti”, a mai spus Novac.

In ceea ce priveste Metropotam.ro, Novac a spus ca atrage cel mai mult trafic dintre toate proiectele detinute de companie, acestea atragand lunar intre 1 milioan si 1,5 milioane vizitatori.