BBDO si-a aparat contul, insa l-a pierdut in fata agentiei surori- TBWA\Chiat\Day, parte a aceluiasi grup de comunicare – Omnicom – , dupa un pitch final care a durat doua zile.
Miscarea este considerata de analistii media o lovitura pentru BBDO in SUA, dupa ce agentia a gestionat creatia brandurilor Pepsi din1960, perioada in care a produs unele din cele mai apreciate campanii din advertisingul global.
BBDO a creat campania „Pepsi Challenge”, provocand consumatorii la un test „orb”, pentru a distinge diferenta intre gustul original Pepsi, si cel al rivalului de o viata, Coca-Cola. Tot BBDO a creat in 1963 campania „Pepsi Generation”, prin care si-a propus sa pozitioneze rivalul Coca-Cola ca un brand invechit si neatragator, pavand astfel calea spre unul dintre cele mai cunoscute sloganuri Pepsi, creat in 1980: „Pepsi. The Choice of a New Generation”.
Potrivit oficialilor Pepsi, compania nu va renunta la toate serviciile BBDO, aceasta urmand sa continue administrarea unor conturi independente, precum Pepsi Max, Mountain Dew, AMP Energy si North American Coffee Partnership. De asemenea, BBDO va continua activitatea pe conturile Pepsi din afara SUA.